18 de setembre 2007

INTENT A LA FUNDICIÓ (MONTSERRAT NORD)

Si si,...heu llegit bé: intent,...perquè no hem aconseguit arribar al peu de via. Segons la nova guia de Montserrat Nord (i transcric lieralment) ...subir por la malla metàlica, a la derecha. Encontraremos un camino transversal que seguiremos a la derecha... . Doncs bé, ho hem intentat por la derecha, por el centro i por la izquierda i no hem trobat cap camí. Cada cop que arribàvem al final de la malla metàl·lica la denssísima i punxant vegetació ens impedia seguir. L'únic que hem aconseguit amb tantes pujades i baixades pel coi de malla metàl·lica ha estat jugar-nos el físic i fer una bona suada! Al final hem decidit ajornar la idea d'anar a la Fundició per un altre dia (per favor, algú sap per quin punt exacte de la malla s'ha de pujar o si hi ha alguna altra manera d'arribar-hi?) i aprofitar que ja estàvem en aquesta zona per anar a un altre sector: La Canal del Diable,...però això ja us ho explicaré un altre dia. Aaa, per cert els spidermans de la malla metàl·lica erem el Marc, el Josep i un servidor, tots alumnes crescudets de la UAB aprofitnat una de les últimes tardes d'estiu!
...Al final hem escalat al sector Canal del Diable (Pere a Jaume, 6a+, i Marc a Sarcoma ,6b+)

6 comentaris:

KTX ha dit...

Bones, jo també vaig estar intentant trobar l'accés sense sort. Fins i tot vaig provar per el sector de la dreta flanquejant i res de res.
La veritat es que a la guia no esta ben explicat.

K. ha dit...

Doncs jo algún dia hi volía anar, a veure si algun alma caritativa ens explica el camí (o serà que no hi ha camí?)

Viking ha dit...

Jo hi vaig anar fa un parell d'anys i recordo que hi vam arribar, però després de 20 minuts lluitant amb la malesa. Camí hi ha, però és tant poc frequentat que no es veu, i ara no us sabria dir si estava a la dreta o a l'esquerra.

I les vies de la Fundició són wapes, però el peu de via és tan guarro que a mi s'em van passar les ganes de tornar. Espero que hagi millorat!

Pietro ha dit...

Vaja,...doncs sembla que la cosa no pinta gaire bé!. Gràcies a tots per la informació. La veritat és que tot semblava indicar que el lloc més adequat per pujar era per la dreta, ja que és on la malla era més curta i tombada, però en arribar a dalt res de res. És una llàstima, ja que les vies des de lluny tenen molt bona pinta. Podriem organitzar una trobada blogger allà i portar tots els "machetes" i les tisores de podar ;)

indi ha dit...

Jo vaig estar fa un parell de mesos i el camí no estava malament. Pujaves per la malla i al final amb tendencia a la dreta hi havia un corriol que primer cap a la dreta i despres a l´esquerra t´hi duia be.

TRanki ha dit...

iepa..jo també vaig pringar, fa ja molts anys...20 minuts lluitant contra aritjols i esbarzers. Vam localitzar el camí A LA BAIXADA..i apart de la malla era OK...supoosq ue deu ser com diu l'INDI.