04 de novembre 2009

VISITA LLAMPEC AL MOSCÓN



Visita llampec a un dels pocs sectors de la Desdentegada que em faltava visitar: el sector Moscón o Torrent de les Grutes. La veritat és que teníem previst passar-hi tot el diumenge, i completar el dia amb la veïna Placa de l’Eva si ens quedaven temps i forces. Però la Nesa no es trobava gaire bé i vam marxar al migdia. Només vaig tenir temps de provar les dues vies més representatives del sector, ...però quines vies!

-Amigo A0, 6a+, 37m, 18 parabolts, (***). Típica via de finura i continuïtat montserratina. No us perdeu el segon llarg (possible d’una tirada amb corda de 70). La cosa es posa dreta però els forats i “patates” augmenten en quantitat i tamany.

-Nefer se aleja, 6b, 37m, 16 parabolts, (***). Idèntica a l’anterior. La veritat és que jo fins i tot la vaig trobar més fàcil tot i estar graduada com a 6b, potser perquè ja estava calent i sabia el que em trobaria.



Nesa a Amigo A0 (6a+)

I fins aquí la mini-escalada matinal diumengera. També vaig aprofitar per enfilar-me per la ferrata del Torrent de les Grutes, curta però bonica i molt ben equipada amb graons. Abans del començament d’aquests i a mà dreta hi ha dues vies de 6a equipades amb químics, molt desconegudes i poc freqüentades però que es veien molt interessants.

2 comentaris:

Jaumegrimp ha dit...

Ep Pere, fa temps que no vaig per aquest zona del Moscón, la darrera vegada m'hi vaig luxar l'espatlla!!
és un tram prou interessant i tranquil, llàstima que haguèssiu de marxat aviat.

Anònim ha dit...

Dober zacetek