31 d’agost 2009

CAVALLERS 4: LA KANALLA

Típic sector d’iniciació o per prendre contacte amb l’adherència granítica. Visita llampec la tarda del primer dia, tornant de la Placa Tuka. Atenció, les aparences enganyen, i les rampes amaguen algun pas interessant i hi ha algun V+ per flipar. Només hi fem tres vies perquè la idea era que la Nesa es poses les botes fent metres i metres d’adherència, perquè s’anés acostumant a aquesta escalada, però a l’hora de la veritat això d’aguantar-se del no res no li va acabar d’agradar.
-Camarón, V+, 20m.
-Perico de los palotes, V, 20m.
-Vamos a llevarnos bien, IV+, 27m.


Nesa a Camarón, un V+ que "se las trae", i a Vamos a llevarnos bien (IV+)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també vaig pringar a aquest V+ del Camaron (dit amb veu greu i/o distorsionada i amb els ulls tapats...), brrrrrrr!!!!!
La zona es guapissima !!!

Joan C

Pol Cruells ha dit...

Vaja Pere! ja veig que no vau parar! vas a sac amb els posts! Ens veiem!

Pietro ha dit...

Sí Joan la Camarón se las trae! és una bona teràpia de xoc per veure de què va això de l'adherència Cavalleresina i el grau!
Pol, tinc tants posts escrits que o vaig a sac o a l'octubre encara estareu llegint les meves vacances, jejeje.